sobota, 30 kwietnia 2016

Wiosenne LO

Moje pierwsze LO
W bardzo wiosennych barwach:)
Przedstawiam Wam moją pierwszą, poważniejszą przygodę z mediami:)
Zakochałam się w pigmentach perłowych i perłowej mgiełce, dają niesamowity efekt.
Tło wykonanie na kartonie Magicznej Kartki, pomalowane farbami akrylowymi, nabłyszczone pigmentami, zygzaki wykonałam za pomocą maski i pasty strukturalnej białej. Pokolorowałam je na pastelowy żółty odcień PanPastelami. Do tego zawijaski embossingiem na gorąco, kleksy tuszem kreślarskim, stempel z motywem roślinnym i motylkami, żwirek, mikrokulki. 
Kwiaty wycięte ploterem zakupionym w sklepie Magiczna Kartka i środeczki również od nich:)

Zgłaszam pracę na wyzwanie na blogu:
Doczekałam się wiosny:)






Wszystko pięknie się błyszczy, ale nie potrafię jeszcze ładnie ująć tego na zdjęciu:P



2 komentarze:

  1. Pierwsze LO i jaki efekt! Bardzo ładna praca, trzymaj tak dalej! Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne LO w cudnej kolorystyce. :)

    OdpowiedzUsuń